Aangifte inkomstenbelasting tegen een scherp tarief
Verwacht u dit jaar een belasting teruggave of wilt u juist niet teveel inkomstenbelasting betalen?
Wij als erkende belastingadviseur, zijn heel goed bekend met alle mogelijkheden die belastingwetgeving biedt. Denkt u hierbij bijvoorbeeld aan de aftrekposten van kosten voor de financiering van uw eigen woning, premies lijfrente voor uw pensioen, ziektekosten, alimentatie en het verdelen van de diverse aftrekposten tussen u en uw fiscale partner.
Wij staan voor u klaar om uw belastingaangifte(s) voor u te verzorgen en u ontzorgen. U kunt erop vertrouwen dat wij het maximale aan belasting teruggave zullen realiseren!
Dankzij onze speciale aangifte software en de ervaring van onze medewerkers met belastingaangiften en hun gedegen kennis van de laatste regels, kunnen wij uw aangifte efficiënt behandelen en zo voor u de kosten laag houden. Wij maken gebruik van van een aangifte lijst waardoor wij samen efficiënt en effectief de aangifte kunnen verzorgen en niet mogelijke besparingen mislopen.
Makkelijk uw belasting aangifte verzorgen
U kunt ons het beste telefonisch of per email benaderen. Wij sturen u dan een checklist op, aan de hand waarvan u de benodigde gegevens kunt verzamelen.
U stuurt de gegevens digitaal of per post naar ons kantoor en wij vullen de aangifte voor u in. Mochten er tijdens het invullen vragen zijn, of hebben wij het idee dat u mogelijk nog aftrekposten vergeten bent, dan sturen wij u een mailtje. Wanneer de aangifte volledig door ons is ingevuld, sturen wij u de uitkomst ervan eerst per email of per post toe. Bijgesloten treft u de factuur en een machtigingsformulier.
Zodra wij van u het ondertekende machtigingsformulier en de betaling hebben ontvangen sturen wij uw aangifte digitaal naar de belastingdienst. Wij werken met professionele software, waardoor wij uw digiD-code hiervoor niet nodig hebben.
Wanneer de belastingdienst de gegevens verwerkt heeft, krijgt u de belastingaanslag rechtstreeks toegestuurd.
Wilt u het volgend jaar weer via ons aangifte doen, dan hoeft u alleen de benodigde gegevens digitaal of schriftelijk aan ons op te sturen. Wij sturen u van tevoren een nieuwe checklist toe.
Toe aan een goed advies?
Als u uw aangifte toch liever zelf invult, maar wel een vraag wilt stellen, dan kan dat ook. Gezien de drukte in de aangifteperiode zouden wij de vraag het liefst per email of post van u ontvangen.
Vermeld daarbij duidelijk uw naam, adres en telefoonnummer, zodat wij weten waar het antwoord en de factuur naar toe gestuurd kunnen worden.
Te laat? Wij kunnen uitstel voor u regelen!
Het is ons streven zoveel mogelijk aangiftes vóór 1 april te hebben verwerkt. We werken daarbij op volgorde van binnenkomst van de benodigde gegevens. Voor alle aangiftes die niet voor 1 april kunnen worden verzonden vragen wij gratis uitstel aan. Als belastingadviseur kunnen wij uitstel krijgen tot 1 mei van het volgende jaar.
De belastingdienst belooft u dat, als u voor 1 april aangifte doet, u de aanslag voor 1 juli kunt verwachten.
Verwacht u geld terug te krijgen en wilt u de aangifte door ons laten verzorgen, wacht dan niet te lang, maar neem zo spoedig mogelijk contact op!